بلاگ

نصب سینی کابل

2020/10/10 توسط: در: مطالب مفید سینی کابل

سینی کابل؛ از جمله تجهیزاتی است که جزء سیستم های پشتیبانی برای کابل ها و سیم های برق و فناوری ارتباطات محسوب میشود. همچنین اجرای سیم کشی و کابل کشی تاسیسات برقی ساختمان ها را سهولت می بخشند. این تجهیزات به دلیل ویژگی های به خصوصی که دارند، باعث افزایش طول عمر و سرعت اجرای سیم ها و کابل های موجود در تاسیسات برقی می شوند.این تجهیزات ساختمانی، دارای انواع و جنس های متنوعی هستند و مهم ترین مورد استفاده از آن ها برای ساختمان های بلند است که امکان کانال کشی را ندارند. حال در اینجا قرار است به نحوه نصب خرید سینی کابل بپردازیم. با ما همراه باشید…

نحوه ی نصب سینی کابل به چه صورت است؟

نصب سینی کابل کار راحتی است و تنها به چند ابزار ساده برای نصب نیاز دارد. بخش‌ های مختلف سینی کابل به گونه ‌ای مقیاس بندی شده‌ اند که به راحتی می ‌توان لایه ‌های آن را تغییر داد و با ترکیب ‌بندی ساختمان سازگار کرد. بدین ترتیب سینیکابل را می ‌توان در مکان ‌های مختلف نصب نمود.در هنگام نصب سینی کابل باید به فضای موجود توجه کنیم تا روش درستی را برای نصب انتخاب کنیم. سینی کابل ها را باید با استفاده از رابط های قوی به یکدیگر متصل کرد و در مواردی که نیاز است کابل ها خم شوند باید از زانویی های سینی کابلاستفاده کرد تا در مسیر حرکت کابل ها نقصی رخ ندهد.

سینی کابل قیمت ارزان

روش اول برای نصب سینی کابل، به وسیله استفاده از پایه های دیواری می باشد. در این روش باید پایه های دیواری متناسب با اندازه ی سینی کابل انتخاب شود و توسط رول پلاک به دیوار متصل شوند. بعد از آن سینی فلزی را روی آن قرار دهید و درآخر سینی کابل را به وسیله پیچ و مهره به پایه متصل کرده تا سینی کابل در مکان خود محکم گردد. این روش برای وقتی مناسب است که قرار است سینی کابل از کنار دیوار عبور کند و در زمانی که قرار است از میان دیوار عبور کند باید از روش دیگری استفاده کرد.

در روش دوم برای نصب سینی کابل، استفاده از پایه های آویزان سقفی که به شکل L می باشند توصیه میشود. بدین صورت که ساپورت سقفی L مانند به سقف متصل میشود و بعد سینی کابل بر روی لبه خارجی آن قرار می گیرد.

مشاهده محصولات سینی کابل پارسیان : نردبان کابل

نکاتی که هنگام نصب سینی کابل باید به آنها توجه شود چیست؟

فراموش نشود که در مسیر سینی کابل و در قسمت خمیدگی ها باید از زانوهای سینی کابل و یا سه راهی و چهار راهی های سینی کابل استفاده نمود. می توان کمترین مسافت بین سینی ها را 40 سانتی متر در نظر گرفت که به وزن، تعداد و سایز سینی کابل مربوط می باشد.اگر می خواهید سینی ها را به سقف متصل نمایید، باید سقف از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد به عبارتی تحمل وزن سینی را داشته باشد و سقف محکم باشد. معمولا سینی کابل به صورت افقی و نردبان کابل به صورت عمودی نصب می گردد. به منظور جلوگیری از آسیب دیدن کابل ها، پس از نصب سینی کابل بهتر است از درپوش سینی کابل استفاده شود.

سینی کابل گالوانیزه خرید

محاسبه فاصله استاندارد بین ساپورت های سینی کابل به چه صورت است؟

شاید یکی از سوالاتی که ممکن است برای اکثر مهندسین نصب و اجرای انواع سینی کابل پیش آید، چگونگی محاسبه ی فاصله بین ساپورت های نصب شده است؟ برای محاسبه فاصله بین ساپورت ها، باید به عوامل زیر توجه نمایید:

حجم و وزن کابل های روی سینی.

نوع وزن (وزن با توزیع یکسان یا وزن نقطه ای).

نوع ساپورت و نحوه نصب آن، ابعاد، جنس، و ضخامت سینی.

مطالعه مقاله سينی کابل چيست ؟ از سایت سینی کابل پارسیان

کلام آخر اینکه

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

 

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *