پایه سینی کابل

ساپورت قابل تنظیم سینی کابل

به صورت معمول وظیفه اصلی ساپورت سینی کابل حفظ و نگهداری سینی کابل و نردبان کابل است. این قطعات مهم و کاربردی در دو نوع سقفی، دیواری و دو حالت ثابت و متحرک تولید و ارائه می گردند. که ساپورت قابل تنظیم سینی کابل از نوع متحرک این تجهیزات مهم محسوب می شود. قطعاً نحوه استفاده از ساپورت متحرک سینی کابل کاملاً به نوع کابل کشی ساختمان بستگی خواهد داشت.

تولید پایه سینی کابل در کارگاه پارسیان

تولید پایه سینی کابل

به این صورت که جهت نگه داشتن سینی کابل در زیر سقف یا حتی رایزرها از ساپورت‌های بازویی در اندازه‌های مختلف استفاده می شود. که در واقع برای نصب با دوام تر این قطعات به قسمت مورد نظر پایه ساپورت قابل تنظیم سینی کابل، بر روی دیوار نصب شده و در نهایت بازویی، نگهدارنده که حالت کشویی دارد بر روی آن قرار می گیرد.

قیمت پایه سینی کابل

علاوه بر نوسانات ارز و باربری که امروزه تاثیر بسزایی بر قیمت نهایی کالاها وارد می کنند، از سری مواردی که نقش بسزایی در تعیین قیمت پایه سینی کابل در بازار ایفا می‌کند می توان به:

  • جنس و یا متریال پایه
  • ابعاد
  • پوشش و یا عایق نهایی

 اشاره کرد. اما اولین مورد در تعیین هزینه به کار رفته شامل متریال بکار رفته در تولید پایه سینی کابل است که می تواند شامل متریال هایی چون:

  1. آلومینیوم
  2. فولاد
  3. استیل یا فولاد ضد زنگ

است. چراکه هرکدام از متریال های نام برده عمدتاً دارای ماهیتی ضد خوردگی و ضد زنگ هستند؛ که در بین آنان فولاد ضد زنگ دارای قیمت بالاتری خواهد بود.

خرید ساپورت سقفی سینی کابل

جهت خرید ساپورت سقفی سینی کابل حتماً در ابتدا موارد زیر را به خوبی بررسی و سپس اقدام به خرید نمائید.

  1. بررسی شرایط مکان و زوایای مد نظر
  2. شرایط دمایی و رطوبت
  3. عرض سینی کابل و تعداد کابل های موجود
خرید ساپورت سقفی سینی کابل یا پایه سینی کابل در پارسیان

ساپورت سقفی سینی کابل

تهیه و خرید قطعات و تجهیزات سینی کابل، در صورتی که با دقت و بررسی درست از برندهای شناخته شده و یا گروه‌های تولیدی مطرح در بازار صورت گیرد؛ باعث صرفه جویی در زمان و هزینه‌های درنظر گرفته شده خواهد شد. چه بسا در این بین گروه صنعتی پارسیان با مشاوره قبل از خرید، ارائه قیمت های مناسب در بازار و حفظ موجودی محصولات خود سعی در جلب رضایت همیشگی مشتری و متقاضی خود داشته است. که همین امر کمک شایانی به خرید آگاهانه نگهدارنده سقفی سینی کابل خواهد کرد.

انواع پایه نگهدارنده سینی کابل

انواع پایه نگهدارنده سینی کابل در سه مدل زیر عرضه و قابل استفاده هستند:

  1. پایه نگهدارنده سینی کابل زیر سقفی
  2. پایه نگهدارنده سینی کابل دیواری

پایه نگهدارنده سینی کابل لدر

انواع نگهدارنده سینی کابل زیر سقفی

  • ساپورت سینی کابل U شکل
  • ساپورت سینی کابل L شکل
  • ساپورت سینی کابل F شکل
  • ساپورت سینی کابل T شکل
  • ساپورت های چند طبقه سینی کابل

پایه نگهدارنده سینی کابل دیواری

این نوع ساپورت هنگامی مورد استفاده قرار می گیرد که، سینی کابل از کنار دیوار می‌گذرد؛ و توسط پیچ و مهره کاملا محکم به دیوار متصل می گردد. تا توانایی حمل سینی کابل را داشته باشد. و از سویی لازم به ذکر است که:

  1. نوع پروفیلPGS یا PCS
  2. براکت RGS
  3. سایر متعلقات ساپورت
  4. کلاس ساپورت طراحی شده
  5. فاصله ساپورت

با توجه به سایز و وزن سینی کابل انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرند.

پایه نگهدارنده سینی کابل لدر

هدایت حجم انبوهی از کابل‌ها با استفاده از لدر می‌تواند یکی از بهترین روش‌های موجود برای استفاده از سینی کابل در سیستم کابل کشی ساختمان ها باشد. کابل هایی که در مسیرهای عمودی قرار می گیرند، توسط نردبان کابل یا لدر هدایت و نگهداری می شوند. که قاعدتا در درون رایزر ها، جهت تقسیم کابل‌ها از کنتور یا تابلوی توزیع به طبقات، ورودی واحدهای مربوط و یا مصرف کننده های الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساپورت های قابل نصب برای لدرها نیز، به‌صورت دیواری است.

براکت سینی کابل

براکت‌ها و تکیه گاه‌های سینی کابل را می‌توان برای سبد کابل یا ترانکینگ استفاده کرد. این تجهیزات اغلب جهت آویزان کردن سینی‌های کابل و نردبان کابل از سقف، تثبیت آنها به دیوار یا نصب ایمن آنها بر روی زمین استفاده می شوند.

هنگام نصب سینی کابل، باید براکت سینی کابل به اندازه کافی روی دیوار یا سقف نصب و آماده باشد. در صورت محدودیت در فضای مناسب برای این کار، نصب سینی کابل یا نردبان کابل اضافی، که به دلیل برنامه ریزی مجدد، گسترش سازه یا نیاز به کابل اضافی مورد نیاز است، دشوار خواهد شد.

براکت نگهدارنده سینی کابل و نردبان کابل، در مناطق داخلی و خارجی، برای برآورده کردن این الزامات توسعه یافته است و در عین حال راه حلی سریع ارائه می دهد؛ تا سیستم کابل کشی برق ساختمان بی نقص باشد.

مهمترین ویژگی های پایه سینی کابل

پایه سینی کابل (Cable tray base) به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، از کارایی بالایی نیز برخوردار است. مهمترین ویژگی‌های پایه سینی کابل شامل موارد زیر هستند:

  • تنوع در سایز بر حسب تعداد کابل ها
  • تحمل وزنی بالا
  • ایجاد نظم در کابل کشی و سیم کشی ها
  • تحمل مقاومتی بالا در برابر ضربات
  • طول عمر و دوام بالا
  • کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه

Cable tray base

پایه نگهدارنده سینی کابل زیر سقفی

این نوع ساپورت جهت نصب سینی کابل ها در زیر سقف تولید شده است که شامل انواع مختلف با کاربردهای متفاوتی است.

0/5 (0 نظر)
    استعلام قیمت و چت
    ×
    یوسفی Whatsapp chat
    درزی Whatsapp chat