۰۲۱-۳۳۹۶۰۰۱۷

پریز کف خواب

پریز کف خواب جعبه تقسیم چهار پریز زمینی است که داخل زمین کار گذاشته می شود و راه انتقال کابل از داخل تراکینگ زمینی به پریز می باشد پریز کف خواب شامل سه قطعه است درب، بدنه و جای پریز.جعبه تقسیم چهارگوش به منظور اتصال ترمینال و نیز اتصال کابل ها از یک مسیر به مسیر دیگر و همچنین تغییر مسیر کابل مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید و قیمت پریز کف خواب

قیمت پریز کف خواب

تولید کننده انواع پریز کف خواب در لاله زار

گروه صنعتی سینی کابل پارسیان یکی از بزرگترین تولیدکننده ای انواع جعبه تقسیم پریز کف خواب لاله زار تهران می باشد. انواع سفارش با مشخصات ارائه شده توسط مشتری برای طراحی و تولید انبوه پریز کف خواب و ریل و بست چنگالی پذیرفته می شود.

جعبه تقسیم در ابعاد مختلفی چون جعبه تقسیم ۱۰×۱۰ ، ۱۵×۱۵ ، ۲۰×۲۰ ، ۳۰×۳۰ و مدل هایی از جنس فلزی، پلاسیتیکی، آلومینیومی و جعبه تقسیم کالیت تولید می شود.

خرید پریز کف خواب استیل

سینی کابل پارسیان تولید کننده و پخش کننده پریز کف خواب استیل با بهتری قیمت موجود در بازار تهران، ارائه دهنده انواع پریز کف خواب استیل واقع در لاله زار تهران، خرید باکس کف خواب استیل با کیفیت و قیمت مناسب تضمین ماست،پریز کف خواب استیل را از سینی کابل پارسیان خریداری بفرماید

خرید پریز کف خواب ایرانی

جعبه کف خواب ایرانی محصولی است که برای قرار گیری انواع کلید و پریز در کف ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد ، تولید انواع پریز کف خواب و لوله فلکسیبل برق ایرانی در ابعاد و جنس های مختلف.

جعبه کف خواب فلزی ایرانی ساخته شده از ورق های استیل و گالوانیزه ، آلومینیوم ، می باشد،در عرض های استاندارد ۲۰ در ۲۰ دارای چهار خانه،سفارش خرید ۶ و ۸ خانه تولید می شود.

آیا می‌توان بعد از ساخت ساختمان پریز کف خواب نصب کرد؟

بله، اما نصب پریز کف خواب در این حالت ممکن است به تعمیرات و تغییرات جزئی در کف نیاز داشته باشند، که باید توسط یک فرد متخصص انجام شود.

بله، پریز کف خواب می‌تواند در انواع مختلف کفپوش‌ها مانند چوب، سرامیک، موکت و دیوار نصب شود، اما نصب آن باید توسط یک فرد ماهر، و با در نظر گرفتن نوع کفپوش انجام شود.

محصولات مرتبط

محصولات دیگر تولیدی پارسیان را مشاهده کنید