۰۲۱-۳۳۹۶۰۰۱۷

لوله فولادی برق

لوله فولادی برق که با نام لوله کاندوئیت نیز شناخته میشود، جزو تجهیزات مهم و ضروری برای سیم کشی برق ساختمان بوده که از آن به منظور محافظت و جلوگیری از آسیب دیدن کابل ها در مسیر سیم کشی در برابر عواملی همانند ضربات مکانیکی، گرد و غبار و حرارت استفاده میکنند.

از دیگر نکات مثبت این لوله ها به فرم دهی ساده آنها توسط دستگاه لوله خم کن در محل انجام پروژه ها میتوان اشاره کرد که باعث محبوبیت آن شده است.

فرو لوله فولادی برق در پارسیان

قیمت لوله فولادی برق

لوله فولادی برق (سرد)قیمت به ریاللوله فولادی برق (گرم)قیمت به ریال
سایز ۱۳۲۶۵,۰۰۰سایز ۱۳۵۱۰,۰۰۰
سایز ۱۶۲۹۵,۰۰۰سایز ۱۶۵۶۵,۰۰۰
سایز ۲۱۳۹۵,۰۰۰سایز ۲۱۷۳۰,۰۰۰
سایز ۲۹۷۱۰,۰۰۰سایز ۲۹۱,۱۵۰,۰۰۰
سایز ۳۶۸۹۰,۰۰۰سایز ۳۶۱,۵۹۰,۰۰۰
سایز ۴۸۱,۲۱۰,۰۰۰سایز ۴۸۲,۱۰۰,۰۰۰

لوله فولادی سرد و گرم به منظور حفاظت از کابل بر روی دیوار مانند جعبه تقسیم فلزی برق استفاده می شود که ایمنی کابل را برقرار می کند و هم از لحاظ از تخصصی کابل کشی به صورت استاندارد انجام می شود.

لوله های فولادی گرم در محیط های شرجی مثل استان های جنوبی ایران و شمال ایران که در مجاورت نور آفتاب و بارش برف و باران قرار دارند کاربرد دارد. اما در محیط های داخل سوله یا اصطلاحا Indoor تا جایی که ممکن است باید از لوله های فولادی سرد سفید مشکی استفاده شود.

قیمت انواع لوله فلزی سرد و گرم

همه ما از مزایای شگفت انگیز لوله های فولادی آگاه هستیم، چرا که به لطف فرآیند گالوانیزه کردن، خواص بینظیر عدم زنگ زدگی و خوردگی و دوام فوق‌العاده را به دست می آورند و به همین دلیل در طیف گسترده ای از کاربردها مورد استفاده قرار می گیرند. این یک مزیت متمایز نسبت به سایر روش های حفاظتی و هر لوله دیگری در بازار ایجاد می کند.

همچنین برای کارایی بهتر از انواع متعلقات همانند بوشن و براس بوشن، بست اسپیت، زانویی ساده، زانویی دور دار، زانویی درب دار، درپوش پلاستیکی و آلومینیومی، بست انتهایی،  سرلوله پلاستیکی در کار استفاده می شود.

در نهایت برای خرید این تجهیز پرکاربرد وقت را از دست ندهید. سینی کابل پارسیان در لاله زار تهران تولید انواع لوله های فولادی برق را با بهترین کیفیت و کمترین زمان انجام میدهد. به دلیل نوسانات ارزی موجود در بازار و اطلاع از قیمت به روز لوله فولادی برق با مشاوران ما تماس بگیرید.

تولید لوله گالوانیزه برق گرم و سرد

از لوله های فلزی برق به طور گسترده برای طیف وسیعی از کاربردهای عملی، حمل و نقل آب، در کشاورزی، مخابرات، لوله کشی و غیره استفاده میشود. همچنین به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و دوام بالا برای استفاده در فضای داخلی و خارجی بسیار مناسب هستند. اما آیا تا به این فکر کرده اید که چگونه تولید می شوند؟ یا فرآیند گالوانیزه کردن آنها به چه صورت است؟

گالوانیزه کردن فرآیندی است که موجب بادوام شدن لوله فلزی میشود و آن را تبدیل به انتخابی عالی برای اشیاء مهندسی و ساختمانی در سراسر جهان می‌کند. خال این فرآیند طبق مراحل زیر صورت می گیرد:

  • آماده‌سازی فلز
  • غوطه ور کردن فلز بر روی مذاب
  • خنک کردن، تکمیل و خشک کردن
  • کنترل کیفیت
  • در نهایت تکمیل فرآیند و آماده‌سازی

تولید انواع لوله های فولادی سرد و گرم ،  نردبان کابل و دیگر متعلقات سینی کابل با بهترین قیمت توسط گروه سینی کابل پارسیان در کمترین زمان انجام می شود. ارسال به سراسر ایران از بازار لاله زار تهران.

انواع لوله فلزی برق

به طور معمول لوله‌های فولادی را می توانید در انواع:

  1. لوله فولادی برق رنگی (مشکی)
  2. لوله ی فولادی گالوانیزه ی گرم
  3. لوله ی فولادی گالوانیزه ی سرد
  4. لوله ی فولادی گالوانیزه ی فابریک
  5. لوله فولادی گالوانیزه درز جوش و بدون درز ضد انفجار
  6. لوله فولادی گالوانیزه عمقی داغ در بازار پیدا کنید که هر کدام کارایی متفاوت مخصوص به خود را دارند.

سایزهای لوله فولادی برق

سایز لوله برق ارتباط مستقیمی با تعداد و سایر رشته سیم های عبوری دارد. به طور کلی لوله ها بر اساس نوع کاربردی که دارند، در سایزهای گوناگون تولید می شوند.

معمولا سایز لوله فولادی برق برخلاف لوله فلکسیبل برق هم بزرگ در نظر گرفته نمی شود چرا که با افزایش قطر و سایز لوله، وزن آن به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده و به همین دلیل نصب آن بسیار پیچیده و سخت خواهد شد. به خصوص که افراد بخواهند از این لوله ها در زیر سقف و ارتفاع کار کنند.

لوله فلکسی بل

لوله های فلکسی بل به منظور حفاظت از کابل های دوربین مداربسته و نیز کابل های CAT6 – CTA5 و انواع کابل های اطفای حریق و شیلد مورد استفاده قرار میگیرد. لوله فلکسی بل از لحاظ انعطاف پذیری و قابلیت تنظیم درجه در مسیر کارکرد آسانی به لحاظ سرعت دارا می باشد.

روکش PVC لوله های فلکسی بل از فلز درونی قابل انعطاف این لوله محافظت می نماید و نمی گذارد آب، نم، رطوبت و غبار به درون لوله نفوذ کند.

لوله فولادی برق مشکی

لوله فولادی برق مشکی همانطور که از نامش مشخص است به وسیله رنگ در برابر زنگ زدگی مقاوم می شود و می توان آن را در فضای داخلی بناها و یا در بتن مورد استفاده  قرار داد.

معمولا کاربرد این قبیل لوله ها در ارتباط مستقیم با زمین، و یا در جاهایی که در برابر نفوذ عوامل زنگ زدگی و خوردگی شدید است مجاز نخواهد بود. به طور عمده از لوله برق رنگی (مشکی) در نقاطی استفاده می گردد که در معرض عموم بوده و در پشت دیوار و یا سقف کاذب پوشش داده نمیشود.

آیا لوله فولادی برق قابل انعطاف است؟

لوله‌های فولادی برق به طور کلی قابل انعطاف نیستند و برای نصب در مسیرهای که باید خمیده شوند، نیاز به اتصالات و زانوهای خاصی دارند. ولی میتوان گفت برخی از لوله‌های برق فلزی انعطاف‌پذیر نیز هستند.

بله، تولید لوله‌های فولادی برق در کارگاه پارسیان با پوشش‌های مقاوم مانند گالوانیزه کردن ساخته میشوند، که برای استفاده در محیط‌های مرطوب بسیار مناسب هستند.

محصولات مرتبط

محصولات دیگر سینی کابل پارسیان را مشاهده کنید: