۰۲۱-۳۳۹۶۰۰۱۷

لوله فلکسیبل برق

گروه تولیدی صنعتی سینی کابل پارسیان با سابقه درخشان و کاربردی در تولید و فروش لوله خرطومی فلکسیبل برق و همچنین دیگر محصولات این شرکت مانند سینی کابل تا حد زیادی توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند و برای حفظ این مهم تلاشهای خود را چندین برابر کرده است.

فروش لوله فلکسیبل برق در سینی کابل پارسیان با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان عزیز ارائه میگردد .برای استعلام قیمت لوله فلکسی با ما تماس بگیرید .

خرید لوله فلکسیبل در پارسیان

قیمت لوله فلکسیبل برق

سایزقیمت به ریال
۹۱۵۳,۵۰۰
۱۳۱۷۰,۵۰۰
۱۶۲۰۴,۶۰۰
۲۱۲۵۷,۴۰۰
۲۵۳۷۱,۲۰۰
۲۹۴۲۵,۹۰۰
۳۶۶۸۶,۳۰۰
۴۲۸۲۹,۱۰۰
۴۸۱,۰۳۱,۶۰۰
۵۲۱,۴۲۰,۰۰۰
۶۳۱,۸۱۰,۰۰۰
۷۵۲,۲۱۰,۰۰۰

قیمت لوله فلکسی هوا

فلکسیبل ها در سایز های مختلف تولید میگردد و بستگی با سایز و نوع دستگاه های هوا ساز و به سلیقه مشتری به فروش میرسد، لوله فلکسی معمولا از جنس pvc و آلومینیوم ساخته شده‌اند که در مدل‌های مختلف عایق دار و بدون عایق به فروش می‌رسند.

سایز: ۴ تا ۲۴ ، یک لایه آلومینیوم تقویت شده مقاوم، ساختار لایه داخلی: ۳ لایه آلومینیوم و ۲ لایه پلی استر،ضخامت لایه داخلی صد میکرون، دامنه عملکرد دمایی: ۱۵۰+ تا ۳۰- درجه سانتی گراد و متراژ و نوع بسته بندی: ۱۰ مترطول در هر بسته از خصوصیات لوله فلکسیبل برق سینی کابل پارسیان است

تولید و پخش لوله فلکسی در لاله زار تهران

تولید کننده و پخش کننده لوله فلکسیبل برق و لوله فولادی برق در گروه صنعتی سینی کابل پارسیان واقع در بازار لوازم برقی خیابان لاله زار تهران ،گروه صنعتی سینی کابل پارسیان عرضه کننده انواع لوله خرطومی فلکسیبل در مدل های و انواع مختلف مانند طرح نسوز ، معمولی ، فلکسیبل ، تابلویی و … است.

گروه صنعتی سینی کابل پارسیان  یکی از مجموعه های پیشرفته در حوزه صنعت برق بوده که توانسته است با اتکا به دانش روز و تخصص کادر مجرب خدمات گوناگونی را به سازمان های دولتی و خصوصی معتبر ارائه نماید .

خرید اینترنتی لوله فلکسیبل خرطومی

خرید اینترنتی انواع لوله فلکسی برق در مدل های مختلف مانندلوله فلکسیبل فلزی ساده،فلزی،فلزی روکشدار،لوله فلکسیبل پلاستیکی،شیلددار، شیلددار روکش دار، نسوز.لوله  فلکسی پلاستیکی و دیگر مدل ها از شرکت سینی کابل پارسیان.

مشخصات و کاربردهای لوله فلکسیبل برق (لوله خرطومی)

از لوله فلکسیبل برق بیشتر به منظور انتقال مابل های GAT6 , GAT5 ، دوربین های مداربسته، کابل های آنتن استفاده می شود. جنس روکش PVC لوله فلکسیبل مانع از نفوذ آب و گرد و غبار می شود. حتی میتواند مانند سی چنل سرد در مقابل گرما مقاومت نشان دهد.

برای کم کردن هزینه ها بهتر از از لوله های فلکسیبل بدون روکش استفاده کرد و ما می توانیم با بهترین قیمن محصول با روکش و بدون روکش را به شما ارائه دهیم،لوله فلکسیبل برق به علت دارا بودن خاصیت شکل پذیری و انعطافی که دارد به منظور انتقال کابل از یک مسیر با خاصیت عبور از موانع و نیز ستون و یا دور زدن آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع مدل های لوله فلکسیبل برق

  • لوله خرطومی فلکسیبل فلزی ساده
  • لوله خرطومی فلکسیبل فلزی مستحکم
  • لوله خرطومی فلکسیبل فلزی روکشدار
  • لوله خرطومی فلکسیبل پلاستیکی
  • لوله خرطومی فلکسیبل شیلددار
  • لوله خرطومی فلکسیبل شیلددار روکش دار
  • لوله خرطومی فلکسیبل نسوز
  • گلند خرطومی تک پیچ و دوپیچ

قیمت لوله فلکسی ۲۱

سینی کابل پارسیان تولید کننده انواع لوله فلکسیبل در ساز های ۱۱، ۱۳، ۱۶، ۲۱، ۲۵، ۲۹، ۳۶، ۴۲، ۴۸. میلیمتر با بهترین کیفیت میباشد، برای اطلاع از قیمت روز لوله فلکسی با ما تماس بگیرید .

آیا لوله فلکسیبل برق ضد آب است؟

برخی از مدل‌های لوله فلکسیبل برق دارای ویژگی‌های ضد آب هستند و می‌توانند در محیط‌های مرطوب و حتی زیر آب استفاده شوند.

طول عمر لوله فلکسیبل برق بسته به نوع مواد و متریال استفاده شده در نحوی ساخت آن، شرایط محیطی و نحوه استفاده می‌تواند متفاوت باشد. به طور کلی، تولید لوله‌های فلکسیبل با کیفیت بالا می‌توانند چندین سال بدون مشکل خاصی مورد استفاده قرار بگیرند.

محصولات مرتبط

محصولات دیگر سینی کابل پارسیان را مشاهده کنید