بلاگ

زانویی سینی کابل چیست و موارد استفاده آن؟

2020/09/09 توسط: در: مطالب مفید سینی کابل

قبل از آشنایی با زانویی سینی کابل بهتر است با سینی کابل آشنا شوید. سینی کابل یکی از محصولاتی است که توانسته کمک شایانی به مدیریت سیم ها بکند. بدین گونه که اگر بخواهیم تعداد فراوانی سیم را در مسیرهای مشخصی هدایت کنیم باید از سینی کابل استفاده کنیم. این وسیله به دلیل محافظت و مراقبت از کابل ها در پروژه های عمرانی و ساختمانی فراوان مورد استفاده قرار می گیرند. حال گاها ممکن است در مسیر نصب سینی کابل نیاز به تغییر مسیر باشد، که در این مواقع از وسیله ای به نامزانویی سینی کابل که یکی از متعلقات سینی کابل میباشد استفاده میکنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا زانویی سینی کابل و موارد استفاده از آن را مورد بررسی قرار دهیم.

خرید زانوی سینی کابل

آشنایی با زانویی سینی کابل و کاربردهای آن

اگر بخواهیم کلی و به زبان ساده بگوییم، این تجهیزات یکی از تجهیزات قابل استفاده در سینی کابل است که تغییر دادن مسیر سیم ها را برای ما ممکن می سازند. در مسیر هدایت کردن سیم ها گاهی نیاز است تا تغییر جهت صورت گیرد، برای اینکه بتوانیم این کار را به درستی و اصولی انجام دهیم بهتر است از زانویی سینی کابل استفاده کنیم. زانویی سینی کابل جهت ارتباط بین سینی کابلهای سایزهای مختلف، در گوشه ها استفاده میشود. از انواع زانویی ها میتوان به

  • زانویی های 45 درجه
  • زانویی های 90 درجه
  • زانویی داخلی
  • زانویی خارجی
  • آبشاری، اشاره نمود.

زانویی های افقی همانطور که از نامشان پیداست، برای تغییر دادن مسیر کابل کشی افقی استفاده می شوند. و در زوایای مختلف 45 درجه و 90 درجه طراحی و تولید می شوند. و زانویی سینی کابل های داخلی، خارجی و آبشاری، برای تغییر دادن مسیر سیم کشی به صورت عمودی مورد استفاده قرار می گیرند. که این گروه دارای ظاهری T و یا + شکل هستند.

جنس زانویی سینی کابل از چیست ؟

از رایج ترین مدل های جنس زانویی سینی کابل می توان به مدل های استیل، گالوانیزه و آلومینیوم اشاره نمود.زانویی آلومینیومی: از محبوب ترین مدلهای زانویی سینی کابل، مدل آلومینیومی آن است. به دلیل وزن کم، توانایی تحمل سیم های فراوان و استحکام بالایی که دارند، در صنایع مختلف بسیار پر کاربردند.زانویی گالوانیزه: این دسته از این تجهیزات به کمک ورق گالوانیزه گرم تولید می شوند. به همین دلیل دارای طول عمر بالایی هستند. و به راحتی در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته و در دراز مدت هیچگونه مشکلی را به همراه ندارند.

مشاهده دیگر محصولات سینی کابل پارسیان : قیمت نردبان کابل

ساخت زانو سینی کابل

زانویی استیل

این مدل ها در ضخامت های مختلف تولید میشوند، به این دلیل که بتوانند سیم های زیادی را پوشش داده و از آنها مراقبت کنند. ساخت آنها به گونه ای است که می توانند به راحتی تغییر شکل دهند و در زوایای مختلف نیز استفاده شوند. بصورت زانویی عمودی و افقی و همچنین داخلی و خارجی تولید می گردد.

نتیجه اینکه:

1- در ضخامت های 1 میل،  1.25 میل، 1.5 میل، 2 میل و 2.5 میلیمتر تولید و عرضه میگردند.

2- ارتفاع لبه زانویی سینی کابل در ارتفاع 3 سانت، 4 سانت، 5 سانت و 6 سانت می باشد.

3- معمولا درب زانویی از ورق کمتر از خود ورق زانویی سینی کابل تولید می گردد.

4- در زوایای 45 درجه و 90 درجه تولید می گردند.

5- بصورت زانویی عمودی و افقی و همچنین داخلی و خارجی تولید می گردند.

6- مهم ترین موارد استفاده از آنها زمانی است که از کابل کشی در سینی کابل در گوشه ها استفاده می شود و همچنین در ارتباط بین سینی کابل های مختلف می باشد.

مطالعه مقاله ریل و بست چنگالی چیست و کاربردهای آنها؟ از سایت ما

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *